• V.a. € 75,00 gratis verzending

  • Sinds 1955 dé specialist in kwaliteitsvlees

  • V.a. € 75,00 gratis verzending

  • Klantenservice

    Heb je een vraag over The Meatlovers of heb je een suggestie? Neem dan contact op via klantenservice@themeatlovers.nl of bel ons op +31 (0)318 757 930. We helpen je graag verder!

    Veelgestelde vragen

    Misschien is je vraag eerder gesteld

    Wanneer bezorgen jullie?

    Waar leveren jullie?

    Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

    Wat kost de bezorging?

    Wat als ik toch niet thuis ben?

    Waar komt jullie vlees vandaan?

    Hoe zijn de producten verpakt?

    Hoe lang kan ik mijn bestelling bewaren?

    Kan ik de producten invriezen?

    Hoe pas ik een waardebon toe?

    Neem contact met ons op!

    Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op via klantenservice@themeatlovers.nl of bel ons op +31 (0)318 757 930.  Onze klantenservice is telefonisch geopend van maandag t/m vrijdag 09:00 tot 17:00. We helpen je graag verder.

    Actievoorwaarden

    1. Een actie is geldig in de periode aangegeven bij de actie en zolang de voorraad strekt.

    2. De consument is zelf verantwoordelijk voor het correct toepassen van de actie. Pas nadat de actie correct is toegepast, is deze van toepassing. Als de consument de actie verkeerd toepast, heeft hij geen recht op de actie.

    3. Een actie is niet met terugwerkende kracht toepasbaar op reeds geplaatste bestellingen.

    4. Als organisator behouden wij ons het recht om de actie op elk moment te wijzigen of beëindigen.

    5. Deelname aan de actie betekent acceptatie van deze algemene actievoorwaarden.

    Garantie

    Wij staan als verkoper in voor de kwaliteit voor onze producten. Onze producten moeten namelijk wel beantwoorden aan de redelijke verwachting die je hiervan als klant mag hebben. Mocht er onverhoopt iets mis zijn, dan vernemen wij dat graag en gaan wij gezamenlijk op zoek naar een passende oplossing. Deze ‘wettelijke garantie’ geldt onverminderd eventuele extra aangeboden garanties. 

    Klachten

    Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen per mail: klantenservice@themeatlovers.nl of per telefoon:+310318757930. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (Ec europa consumer odr).

    Kiyoh Review

    Om een review in te dienen is het vereist en wordt er gemonitord of u een daadwerkelijke klant bent. Iedere review die geplaatst wordt die van een niet bestaande klant afkomt wordt per direct verwijderd ongeacht het cijfer. Om als klant een review te plaatsen dient u van onze service gebruik te maken doormiddel van een aankoop op onze webshop. Kiyoh ontvangt deze reviews, beoordeeld deze op spam en authenticiteit. Komt deze niet door de screening dan zal deze niet geplaatst worden ongeacht het cijfer. Meer informatie hierover is te vinden op de website van Kiyoh: https://kiyoh.com/informatie-voor-consumenten/

    Herroepingsrecht producten zonder houdbaarheid

    Voor de producten zonder houdbaarheid heeft u het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

    Gevolgen van de herroeping
    Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien u slechts een deel van uw bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort.

    Terugbetaling
    De terugbetaling van producten zonder houdbaarheidsdatum zal zijn via hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening.

    Ons retouradres
    Antennestraat 3
    3903 LZ Veenendaal

    U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

    U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt

    Heb je vragen over het bestelproces en leveringen? Neem dan met ons op via klantenservice@themeatlovers.nl.

    Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (website sgc). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (website ec europa).