Klantenservice

Heb je een vraag over The Meatlovers of heb je een suggestie? Neem dan contact op via klantenservice@themeatlovers.nl of bel ons op +31 (0)318 757 930. We helpen je graag verder!

Veelgestelde vragen

Misschien is je vraag eerder gesteld

Wanneer kunnen jullie leveren?

Waar leveren jullie?

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

Wat kost de bezorging?

Wat als ik toch niet thuis ben?

Waar komt jullie vlees vandaan?

Hoe zijn de producten verpakt?

Hoe lang kan ik mijn bestelling bewaren?

Kan ik de producten invriezen?

Hoe pas ik een waardebon toe?

Staat je vraag er niet tussen? Neem contact op of vul het in

Neem contact met ons op!

Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op via klantenservice@themeatlovers.nl of bel ons op +31 (0)318 757 930. We helpen je graag verder!

Garantie

Wij staan als verkoper in voor de kwaliteit voor onze producten. Onze producten moeten namelijk wel beantwoorden aan de redelijke verwachting die je hiervan als klant mag hebben. Mocht er onverhoopt iets mis zijn, dan vernemen wij dat graag en gaan wij gezamenlijk op zoek naar een passende oplossing. Deze ‘wettelijke garantie’ geldt onverminderd eventuele extra aangeboden garanties.

Herroepingsrecht producten zonder houdbaarheid

Voor de producten zonder houdbaarheid heeft u het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Gevolgen van de herroeping
Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien u slechts een deel van uw bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort.

Terugbetaling
De terugbetaling van producten zonder houdbaarheidsdatum zal zijn via hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening.

Ons retouradres
Antennestraat 3
3903 LZ Veenendaal

U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Heb je vragen over het bestelproces en leveringen? Neem dan met ons op via klantenservice@themeatlovers.nl.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).