Don't forget to change the store to Germany!
Totaal artikelen
€0,00
Gekoelde bezorging
€9,99
Totaal bedrag
€9,99
Heb jij vragen over ons kwaliteitsvlees, de levering, de webshop of over een ander onderwerp? Wij hebben de veelgestelde vragen op een rijtje gezet. Bekijk dus hieronder of jij het antwoord op jouw vraag kunt vinden!
Ja, zeker! We snappen dat vlees online kopen voor de eerste keer even wennen kan zijn. Maar maak je geen zorgen. Omdat ons vlees rechtstreeks bij de boeren vandaan komt en daarna direct wordt geportioneerd en onze shockvriezers ingaat, zorgen wij voor de allerbeste kwaliteit op een veilige manier. Daarnaast hebben wij ontzettend veel getest om het vlees ijskoud en in perfecte staat bij jou thuis te bezorgen.
Wil je meer weten over de levering? Bekijk dan de categorie 'Levering en verpakking'.
De kwaliteit van The Meatlovers herken je aan het zorgvuldig geselecteerde vlees van topkwaliteit, rechtstreeks van boeren over de hele wereld. Het vlees wordt met aandacht gesneden, vacuüm verpakt en vervolgens vers ingevroren zodat de kwaliteit het hoogst blijft. Dit resulteert in sappig, mals en ontzettend smaakvol vlees. Je kunt er zelf voor kiezen om het vlees te bewaren in de koelkast of vriezer.
Wij selecteren het allerbeste vlees vanuit de hele wereld. Zo hebben we Black Angus uit Australië, Wagyu uit Uruguay, Brangus uit Argentinië, Angus en Iberico vlees uit Spanje en Wagyu A5+ uit Japan. Ook bieden we mals lamsvlees uit Nieuw-Zeeland en biologisch vlees van lokale boerderijen in Nederland en België. Zo zorgen we altijd voor topkwaliteit en volop keuze!
We snappen dat het lastig kan zijn om een keuze te maken met ons grote aanbod. Alhoewel we op deze vraag niet direct één antwoord kunnen geven, raden we je aan om contact op te nemen met onze klantenservice via klantenservice@themeatlovers.nl of telefonisch via +31 318 75 79 30 Onze experts staan voor je klaar om met jou te kijken naar het perfecte vlees voor jouw gerecht.
Het verschil tussen The Meatlovers en een fysieke slager is dat wij je niet alleen vlees verkopen, maar een ervaring bieden. Wanneer je weet wat je precies eet, waar het vandaan komt en waarom het het beste is, eet je niet zomaar vlees – je beleeft het. Onze gepassioneerde slagers selecteren voor jou uitsluitend vlees van de hoogste kwaliteit, afkomstig van rassen met ongekende smaak en textuur, uit de beste regio’s wereldwijd. Alles wordt zorgvuldig verpakt en vriesvers geleverd op een leverdag naar keuze. Zo kun je altijd genieten van topkwaliteit, zonder concessies te doen aan gemak.
Als de website niet goed werkt, is dat natuurlijk heel vervelend! Probeer de pagina te verversen of een andere browser te gebruiken. Het kan ook helpen om de cache van je browser te wissen of je internetverbinding te controleren. Als het probleem aanhoudt, neem dan gerust contact op met onze klantenservice, zodat we je verder kunnen helpen. Zie je een fout op de website? Laat het ons dan ook vooral weten!
Wanneer je de gewenste producten hebt geselecteerd ga je naar het afrekenscherm. Hier vul je je gegevens in en kies je de gewenste leverdatum. Deze datum is indicatief en proberen wij zo goed mogelijk aan te houden. Let goed op dat je je juiste adresgegevens invult. Na het invullen van de gegevens reken je af. Zodra je de bestelling geplaatst hebt komt deze terecht bij onze slagers en gaan we so snel mogelijk aan de slag.
Let op: je kunt alleen via de winkelmand naar het afrekenscherm als de producten aan onze minimale bestelwaarde van 40,- voldoen.
Bij The Meatlovers kan jij jouw bestelling afrekenen met iDeal, Creditcard (Visa, MasterCard, American Express en Maestro), Apple Pay, Google Pay, Bancontact, Riverty en Paypal (bij het afrekenen met Riverty kun je ook voor de optie achteraf betalen of gespreid betalen kiezen). Er worden door The Meatlovers geen extra kosten in rekening gebracht bij gekozen betaalmethodes.
In het afrekenscherm kies je of je jouw bestelling wilt laten bezorgen of zelf af wilt komen halen bij onze locatie in Veenendaal. Vervolgens vul je jouw gegevens in en kies je een verzendwijze naar keuze (mits je hebt gekozen voor bezorging). In de kalender kies je dan de gewenste leverdag door op de datum te klikken. Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een bevestigingsmail waarin je gekozen bezorg- of afhaaldatum nogmaals benoemd staat.
Een cadeaubon of kortingscode kan in het afrekenscherm worden toegepast. Op de desktop versie van de website kan dit aan de rechterkant van het scherm, op de mobiele versie vind je deze mogelijkheid helemaal onderaan bij het besteloverzicht, nog voor je naar betalen gaat.
Dit is afhankelijk van de wijziging en de status van jouw bestelling. Het kan namelijk zo zijn dat onze slagers al druk aan de slag zijn met jouw bestelling. Indien je jouw bestelling wilt wijzigen, raden we je aan om zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zullen de mogelijkheden dan met je bespreken. Let op: soms is het nog mogelijk om na verzending van het pakket je leveradres nog te wijzigen, je dient dan zelf contact op te nemen met de gekozen vervoerder.
Trunkrs: Plaats jij voor 23:59 jouw bestelling? Dan is avondlevering met Trunkrs op de eerstvolgende werkdag mogelijk. Wij leveren met Trunkrs op maandag t/m vrijdag tussen 17:00 en 22:00.
Chill Bill: Plaats jij voor 15:00 jouw bestelling? Dan is levering overdag met Chill Bill op de eerstvolgende dag mogelijk. Wij leveren met Chill Bill op dinsdag t/m zaterdag tussen 8:00 en 18:00.
Voor verzending binnen Nederland en België hanteren wij GRATIS verzending vanaf €100! Tot 100 euro bedragen de verzendkosten binnen Nederland en België €9,99.
De koeling van de producten tijdens de verzending is afhankelijk van de gekozen verzendwijze. Heb je gekozen voor avondlevering met Trunkrs? Dan zijn jouw producten verpakt in een kartonnen verzenddoos met een herbruikbare isolatiezak en koelelementen. Jouw bestelling wordt 's ochtends bij ons opgehaald en diezelfde dag nog uitgeleverd. Door deze same day delivery methode en de koelelementen, blijven jouw producten dus ijskoud tijdens het transport!
Indien er gekozen is voor levering overdag met Chill Bill, worden de producten enkel in onze kartonnen verzenddoos verpakt. Chill Bill levert namelijk met busjes met vriescapaciteit. Zo blijft jouw bestelling tijdens het gehele proces bevroren en zijn aanvullende koelelementen niet nodig.
In beide gevallen worden de producten dus altijd onder de juiste temperatuur vervoerd. Deze verzendwijzen zijn uitvoerig getest door ons team. Wij hechten er veel waarde aan dat de producten altijd in de beste kwaliteit bij jullie aankomen. Heb je hier meer vragen over? Dan staat onze klantenservice voor je klaar.
Vrijwel al het vlees is per bestelhoeveelheid in een sterk vacuüm verpakt. Burgers en worsten zijn verpakt onder een beschermende atmosfeer. Wil jij van een specifiek product weten hoe deze verpakt wordt? Dan raden wij je aan om contact op te nemen met de klantenservice, we helpen je graag verder!
Trunkrs: levering is mogelijk in Nederland (m.u.v. de waddeneilanden) en een groot deel van België (Vlaanderen inclusief Brussel).
Chill Bill: levering is alleen mogelijk in Nederland (m.u.v. de waddeneilanden).
Nadat jouw bestelling verzonden is en gesorteerd is door de vervoerder, ontvang je een track & trace code. Wanneer je deze ontvangt, is afhankelijk van de gekozen verzendwijze.
Trunkrs: je ontvangt op de dag van levering tussen 15:00 en 16:00 de track & trace code. Zodra de bezorger vervolgens onderweg is, zal de track & trace code geupdate worden en zal er een specifieker tijdsvak zichtbaar zijn.
Chill Bill: je ontvang op de avond voor de levering tussen 19:00 en 20:00 de track & trace code. Zodra de bezorger onderweg is, zal de track & trace continu geupdate worden.
Wanneer je toch niet thuis blijkt is het mogelijk om via de track & trace een alternatief adres aan te geven. Let op: dit kan helaas niet altijd en slechts binnen een beperkte straal. Ook is het mogelijk om aan te geven dat het pakket bij de buren bezorgd mag worden of op een andere plek achtergelaten mag worden. Uiteraard is dit op eigen risico. Zeker weten dat dit goed gaat? Neem dan even contact op met de gekozen vervoerder.
Ons vlees kan opnieuw worden ingevroren, zelfs als het tijdens transport gedeeltelijk ontdooid is geweest. Bij The Meatlovers wordt ons vlees professioneel ingevroren met behulp van shockfreezers op het juiste moment tijdens het rijpingsproces. Dit zorgt ervoor dat de producten tijdig worden ingevroren met een minimale hoeveelheid bacteriën. Een veelgebruikte vuistregel is dat vlees veilig opnieuw kan worden ingevroren als het nog steeds ijskristallen bevat of als het vlees onder de 4°C is gebleven. Controleer de verpakking goed: zorg ervoor dat de verpakking intact is en geen tekenen van lekkage of beschadiging vertoont. Bij twijfel of vragen, neem dan contact op met onze klantenservice.
Wij werken samen met verzendpartners die bekend zijn met het leveren van levensmiddelen. Ruim 98% van onze leveringen komt daarom op de afgesproken dag aan. Toch blijft dit een indicatie en bestaan er situaties zoals: geen gehoor, overmacht of extreme drukte. Mocht je bestelling vertraagd zijn, dan zal de vervoerder dit via de track & trace code laten weten. Houd deze dus goed in de gaten. Trunkrs bewaart onze bestellingen bij eventuele vertraging van de pakketten in de vriezer.
Is er iets misgegaan en wordt jouw pakket helemaal niet meer geleverd? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Dan gaan we direct onderzoeken waar dit mis is gegaan en kijken we natuurlijk met jou naar een oplossing.
Dit is zeker mogelijk! In het afrekenscherm kun je kiezen voor verzenden of afhalen. Vervolgens kun je in de kalender de afhaaaldatum kiezen. Als je voor afhalen kiest, worden er geen verzendkosten in rekening gebracht.
Je kunt in het afrekenscherm zelf kiezen wanneer je jouw bestelling wilt komen afhalen. De afhaalopties zijn maandag t/m vrijdag tussen 8:00 en 17:00.
Onze afhaallocatie is gevestigd in Veenendaal. De adresgegevens: The Meatlovers, Antennestraat 3, 3903 LZ te Veenendaal.
Helaas is het niet mogelijk om vlees op de locatie zelf te bestellen. Je dient dus van tevoren jouw bestelling via de webshop te plaatsen en betalen. Hier kies je ook voor een afhaaldag naar keuze, op deze dag kun je dan tussen 8:00 en 17:00 jouw bestelling afhalen. Ben je onverhoopt vertraagd? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Wil jij (een deel van) jouw producten na ontvangst invriezen? Geen probleem, uiteraard kun je de producten thuis invriezen voor een later moment. Onze producten worden vriesvers geleverd en kunnen gewoon opnieuw de vriezer in, zonder kwaliteitsverlies. Zelfs als ze (lichtelijk) ontdooid zijn. We raden af om de producten opnieuw in te vriezen nadat ze 5 dagen ontdooid zijn geweest. Zorg dat je het vlees zo snel mogelijk na ontvangst invriest.
Het vlees is in de koelkast minimaal 5 dagen houdbaar, mits het in de originele, gesloten verpakking blijft.
Het vlees is in de vriezer minimaal 1 maand en tot één jaar houdbaar zonder kwaliteitsverlies. Door ons snelle vriesproces blijven smaak, textuur en voedingswaarde behouden.
Is het vlees (lichtelijk) ontdooid? Geen reden voor paniek! Door ons snelle vriesproces, kun je thuis dan het vlees direct opnieuw invriezen zonder kwaliteitsverlies. Het invriezen van vlees na ontvangst is niet nadelig voor de kwaliteit als de bestelling koel is gebleven. Ons vlees wordt gesneden, verpakt en vervolgens met een speciale shockvriezer snel ingevroren tot -40°C. Hierdoor blijft de kwaliteit optimaal behouden, inclusief kleur, smaak, sappen, voedingswaarde en houdbaarheid.
Let wel op: is jouw vlees helemaal ontdooid door bijvoorbeeld een vertraagde levering? Dan raden wij dit niet aan, omdat wij niet weten hoe lang dit dan al ontdooid is.
Als de vacuümverpakking lek is, kun je het vlees het beste meteen overzetten naar een luchtdichte verpakking of stevig afdekken met vershoudfolie. Bewaar het vlees vervolgens in de koelkast en gebruik het binnen 1-2 dagen. Als je het langer wilt bewaren, kun je het vlees ook direct invriezen in een nieuwe, goed afgesloten verpakking om de kwaliteit te behouden.
Het is mogelijk om het vlees eerst te ontdooien, vervolgens te portioneren naar wens, en daarna thuis opnieuw in te vriezen. Hiermee kun je de hoeveelheden aanpassen aan jouw behoeften, terwijl je de kwaliteit en veiligheid van het vlees behoudt. Het is hierbij wel belangrijk om dit direct na ontvangst te doen en de producten na portioneren meteen in te vriezen.
Onze slagers snijden vers de vleesdelen af waarna ze direct vacuüm verpakt worden. Dit onbewerkte vlees onttrekken wij hiermee van zuurstof waardoor bacteriën geen kans hebben. Het vlees reageert hier op door een donkere kleur dat soms grijs of bruin is aan te nemen. Zodra je de vacuümverpakking opent en het vlees laat rusten zorgt de zuurstof er voor dat het vlees weer zijn normale kleur krijgt. Soms kan bij het openen van de vacuümverpakking het vlees tijdelijk een muffe geur hebben, dit noemt men vacuümlucht. Mocht je toch twijfels of vragen hebben over jouw vlees, maak hier dan een foto van en neem contact op met onze klantenservice.
Wij raden aan om het vlees langzaam de laten ontdooien in de koelkast om de smaak en kwaliteit te behouden. Dit kan 12-24 uur duren, afhankelijk van de grootte van het stuk vlees.
Het is niet aan te raden om vlees buiten de koelkast te ontdooien, omdat dit bacteriegroei kan bevorderen. Het is het beste om het vlees in de koelkast te ontdooien.
De bereidingswijze verschilt per product. Op onze website vind je bij elk product de verschillende bereidingswijzen, voor zowel op de BBQ, in de pan of in de oven. Meer inspiratie nodig? Op onze receptenpagina vind je honderden verschillende recepten die je genoeg inspiratie geven om zelf aan de slag te gaan.
Het antwoord op deze vraag verschilt niet alleen per stuk vlees, maar hangt het ook af van persoonlijke voorkeur. Als richtlijn kun je onderstaand aanhouden per vleessoort. Wil je de ideale kerntemperatuur van een specifiek product weten? Dit vind je ook op de productpagina's onderaan bij de bereidingswijzen.
Rundvlees:
Rare: 50-52°C - Medium-rare: 55-58°C - Medium: 60-63°C - Well-done: 70+°C
Lamsvlees:
Rare: 50-55°C - Medium-rare: 55-60°C - Medium: 60-63°C - Well-done: 70+°C
Varkensvlees:
Medium: 60-63°C - Well-done (ribben): 70+°C
Kip en kalkoen:
Well-done: 85+°C
1. Een actie is geldig in de periode aangegeven bij de actie en zolang de voorraad strekt.
2. De consument is zelf verantwoordelijk voor het correct toepassen van de actie. Pas nadat de actie correct is toegepast, is deze van toepassing. Als de consument de actie verkeerd toepast, heeft hij geen recht op de actie.
3. Een actie is niet met terugwerkende kracht toepasbaar op reeds geplaatste bestellingen.
4. Als organisator behouden wij ons het recht om de actie op elk moment te wijzigen of beëindigen.
5. Deelname aan de actie betekent acceptatie van deze algemene actievoorwaarden.
Je kunt onze huidige aanbiedingen en acties onder de categorie 'Aanbiedingen' vinden. Hierin staat een selectie producten en pakketten. Sommige producten hebben een exclusieve dag-, maand- of weekactie, terwijl andere pakketten en producten een altijd lage voordeelprijs hebben.
Lees voordat je het product toevoegt aan je winkelmandje de actievoorwaarden in de productomschrijving altijd goed door. Het kan namelijk zo zijn dat de actie niet i.c.m. andere acties gebruikt kan worden of dat de actie een maximaal aantal per bestelling is toe te passen. Dit wordt altijd vermeld bij het product. Heb je vragen of kom je er niet uit? Neem dan contact op met de klantenservice, dan kijken we graag met je mee!
Retourneren is alleen mogelijk bij producten zonder houdbaarheidsdatum. Levensmiddelen zoals vlees zijn hier dus van uitgesloten. Heb je een non-food product besteld of accessoire besteld? Dan heb je het recht om deze binnen een termijn van 14 dagen te retourneren.
Ons retouradres
Antennestraat 3
3903 LZ Veenendaal
Om een review in te dienen is het vereist en wordt er gemonitord of je een daadwerkelijke klant bent. Iedere review die geplaatst wordt die van een niet bestaande klant afkomt wordt per direct verwijderd ongeacht het cijfer. Om als klant een review te plaatsen dien je van onze service gebruik te maken door middel van een aankoop op onze webshop. Kiyoh ontvangt deze reviews, beoordeeld deze op spam en authenticiteit. Komt deze niet door de screening dan zal deze niet geplaatst worden ongeacht het cijfer. Meer informatie hierover is te vinden op de website van Kiyoh: https://kiyoh.com/informatie-voor-consumenten/
Wanneer je niet tevreden bent is dat natuurlijk ontzettend teleurstellend. We gaan daar graag met je over in gesprek om een oplossing te bieden. Het is aan te raden om foto's te maken van de producten of zending als er iets mis is, zodat we goed met je mee kunnen kijken. Stuur deze opmerkingen en afbeeldingen naar onze klantenservice samen met je ordernummer en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Wij staan als verkoper in voor de kwaliteit voor onze producten. Onze producten moeten namelijk wel beantwoorden aan de redelijke verwachting die je hiervan als klant mag hebben. Mocht er onverhoopt iets mis zijn, dan vernemen wij dat graag en gaan wij gezamenlijk op zoek naar een passende oplossing. Deze ‘wettelijke garantie’ geldt onverminderd eventuele extra aangeboden garanties.
De terugbetaling van producten zonder houdbaarheidsdatum zal zijn via hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie heeft voldaan, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zullen er voor zulke terugbetalingen geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat de goederen teruggestuurd zijn, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Je dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop je besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor eigen rekening.
Ons retouradres
Antennestraat 3
3903 LZ Veenendaal
Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. Let op: uitgesloten van het herroepingsrecht zijn producten die kunnen bederven binnen de bedenktermijn. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, dien je ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. Je kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om jouw mededeling betreffende de uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.
Gevolgen van de herroeping
Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien u slechts een deel van uw bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort.
Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (website sgc). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (website ec europa).
Onze klantenservice is geopend op maandag t/m vrijdag tussen 9:00 en 17:00. Wij helpen je graag verder met al je vragen. Onze klantenservice toppers zijn experts op het gebied van vlees en doen altijd hun best om je zo goed en persoonlijk mogelijk te adviseren.
Je kunt ons mailen via klantenservice@themeatlovers.nl.
Je kunt ons WhatsAppen via +31 6 825 424 95.
De chat is alleen geopend binnen de openingstijden voor de klantenservice. Als deze geopend is vind je het chat icoontje rechts onderaan de website.
Je kunt ons telefonisch bereiken via +31 318 757 930.
Ja, zeker! We snappen dat vlees online kopen voor de eerste keer even wennen kan zijn. Maar maak je geen zorgen. Omdat ons vlees rechtstreeks bij de boeren vandaan komt en daarna direct wordt geportioneerd en onze shockvriezers ingaat, zorgen wij voor de allerbeste kwaliteit op een veilige manier. Daarnaast hebben wij ontzettend veel getest om het vlees ijskoud en in perfecte staat bij jou thuis te bezorgen.
Wil je meer weten over de levering? Bekijk dan de categorie 'Levering en verpakking'.
De kwaliteit van The Meatlovers herken je aan het zorgvuldig geselecteerde vlees van topkwaliteit, rechtstreeks van boeren over de hele wereld. Het vlees wordt met aandacht gesneden, vacuüm verpakt en vervolgens vers ingevroren zodat de kwaliteit het hoogst blijft. Dit resulteert in sappig, mals en ontzettend smaakvol vlees. Je kunt er zelf voor kiezen om het vlees te bewaren in de koelkast of vriezer.
Wij selecteren het allerbeste vlees vanuit de hele wereld. Zo hebben we Black Angus uit Australië, Wagyu uit Uruguay, Brangus uit Argentinië, Angus en Iberico vlees uit Spanje en Wagyu A5+ uit Japan. Ook bieden we mals lamsvlees uit Nieuw-Zeeland en biologisch vlees van lokale boerderijen in Nederland en België. Zo zorgen we altijd voor topkwaliteit en volop keuze!
We snappen dat het lastig kan zijn om een keuze te maken met ons grote aanbod. Alhoewel we op deze vraag niet direct één antwoord kunnen geven, raden we je aan om contact op te nemen met onze klantenservice via klantenservice@themeatlovers.nl of telefonisch via +31 318 75 79 30 Onze experts staan voor je klaar om met jou te kijken naar het perfecte vlees voor jouw gerecht.
Het verschil tussen The Meatlovers en een fysieke slager is dat wij je niet alleen vlees verkopen, maar een ervaring bieden. Wanneer je weet wat je precies eet, waar het vandaan komt en waarom het het beste is, eet je niet zomaar vlees – je beleeft het. Onze gepassioneerde slagers selecteren voor jou uitsluitend vlees van de hoogste kwaliteit, afkomstig van rassen met ongekende smaak en textuur, uit de beste regio’s wereldwijd. Alles wordt zorgvuldig verpakt en vriesvers geleverd op een leverdag naar keuze. Zo kun je altijd genieten van topkwaliteit, zonder concessies te doen aan gemak.
Als de website niet goed werkt, is dat natuurlijk heel vervelend! Probeer de pagina te verversen of een andere browser te gebruiken. Het kan ook helpen om de cache van je browser te wissen of je internetverbinding te controleren. Als het probleem aanhoudt, neem dan gerust contact op met onze klantenservice, zodat we je verder kunnen helpen. Zie je een fout op de website? Laat het ons dan ook vooral weten!
Wanneer je de gewenste producten hebt geselecteerd ga je naar het afrekenscherm. Hier vul je je gegevens in en kies je de gewenste leverdatum. Deze datum is indicatief en proberen wij zo goed mogelijk aan te houden. Let goed op dat je je juiste adresgegevens invult. Na het invullen van de gegevens reken je af. Zodra je de bestelling geplaatst hebt komt deze terecht bij onze slagers en gaan we so snel mogelijk aan de slag.
Let op: je kunt alleen via de winkelmand naar het afrekenscherm als de producten aan onze minimale bestelwaarde van 40,- voldoen.
Bij The Meatlovers kan jij jouw bestelling afrekenen met iDeal, Creditcard (Visa, MasterCard, American Express en Maestro), Apple Pay, Google Pay, Bancontact, Riverty en Paypal (bij het afrekenen met Riverty kun je ook voor de optie achteraf betalen of gespreid betalen kiezen). Er worden door The Meatlovers geen extra kosten in rekening gebracht bij gekozen betaalmethodes.
In het afrekenscherm kies je of je jouw bestelling wilt laten bezorgen of zelf af wilt komen halen bij onze locatie in Veenendaal. Vervolgens vul je jouw gegevens in en kies je een verzendwijze naar keuze (mits je hebt gekozen voor bezorging). In de kalender kies je dan de gewenste leverdag door op de datum te klikken. Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een bevestigingsmail waarin je gekozen bezorg- of afhaaldatum nogmaals benoemd staat.
Een cadeaubon of kortingscode kan in het afrekenscherm worden toegepast. Op de desktop versie van de website kan dit aan de rechterkant van het scherm, op de mobiele versie vind je deze mogelijkheid helemaal onderaan bij het besteloverzicht, nog voor je naar betalen gaat.
Dit is afhankelijk van de wijziging en de status van jouw bestelling. Het kan namelijk zo zijn dat onze slagers al druk aan de slag zijn met jouw bestelling. Indien je jouw bestelling wilt wijzigen, raden we je aan om zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zullen de mogelijkheden dan met je bespreken. Let op: soms is het nog mogelijk om na verzending van het pakket je leveradres nog te wijzigen, je dient dan zelf contact op te nemen met de gekozen vervoerder.
Trunkrs: Plaats jij voor 23:59 jouw bestelling? Dan is avondlevering met Trunkrs op de eerstvolgende werkdag mogelijk. Wij leveren met Trunkrs op maandag t/m vrijdag tussen 17:00 en 22:00.
Chill Bill: Plaats jij voor 15:00 jouw bestelling? Dan is levering overdag met Chill Bill op de eerstvolgende dag mogelijk. Wij leveren met Chill Bill op dinsdag t/m zaterdag tussen 8:00 en 18:00.
Voor verzending binnen Nederland en België hanteren wij GRATIS verzending vanaf €100! Tot 100 euro bedragen de verzendkosten binnen Nederland en België €9,99.
De koeling van de producten tijdens de verzending is afhankelijk van de gekozen verzendwijze. Heb je gekozen voor avondlevering met Trunkrs? Dan zijn jouw producten verpakt in een kartonnen verzenddoos met een herbruikbare isolatiezak en koelelementen. Jouw bestelling wordt 's ochtends bij ons opgehaald en diezelfde dag nog uitgeleverd. Door deze same day delivery methode en de koelelementen, blijven jouw producten dus ijskoud tijdens het transport!
Indien er gekozen is voor levering overdag met Chill Bill, worden de producten enkel in onze kartonnen verzenddoos verpakt. Chill Bill levert namelijk met busjes met vriescapaciteit. Zo blijft jouw bestelling tijdens het gehele proces bevroren en zijn aanvullende koelelementen niet nodig.
In beide gevallen worden de producten dus altijd onder de juiste temperatuur vervoerd. Deze verzendwijzen zijn uitvoerig getest door ons team. Wij hechten er veel waarde aan dat de producten altijd in de beste kwaliteit bij jullie aankomen. Heb je hier meer vragen over? Dan staat onze klantenservice voor je klaar.
Vrijwel al het vlees is per bestelhoeveelheid in een sterk vacuüm verpakt. Burgers en worsten zijn verpakt onder een beschermende atmosfeer. Wil jij van een specifiek product weten hoe deze verpakt wordt? Dan raden wij je aan om contact op te nemen met de klantenservice, we helpen je graag verder!
Trunkrs: levering is mogelijk in Nederland (m.u.v. de waddeneilanden) en een groot deel van België (Vlaanderen inclusief Brussel).
Chill Bill: levering is alleen mogelijk in Nederland (m.u.v. de waddeneilanden).
Nadat jouw bestelling verzonden is en gesorteerd is door de vervoerder, ontvang je een track & trace code. Wanneer je deze ontvangt, is afhankelijk van de gekozen verzendwijze.
Trunkrs: je ontvangt op de dag van levering tussen 15:00 en 16:00 de track & trace code. Zodra de bezorger vervolgens onderweg is, zal de track & trace code geupdate worden en zal er een specifieker tijdsvak zichtbaar zijn.
Chill Bill: je ontvang op de avond voor de levering tussen 19:00 en 20:00 de track & trace code. Zodra de bezorger onderweg is, zal de track & trace continu geupdate worden.
Wanneer je toch niet thuis blijkt is het mogelijk om via de track & trace een alternatief adres aan te geven. Let op: dit kan helaas niet altijd en slechts binnen een beperkte straal. Ook is het mogelijk om aan te geven dat het pakket bij de buren bezorgd mag worden of op een andere plek achtergelaten mag worden. Uiteraard is dit op eigen risico. Zeker weten dat dit goed gaat? Neem dan even contact op met de gekozen vervoerder.
Ons vlees kan opnieuw worden ingevroren, zelfs als het tijdens transport gedeeltelijk ontdooid is geweest. Bij The Meatlovers wordt ons vlees professioneel ingevroren met behulp van shockfreezers op het juiste moment tijdens het rijpingsproces. Dit zorgt ervoor dat de producten tijdig worden ingevroren met een minimale hoeveelheid bacteriën. Een veelgebruikte vuistregel is dat vlees veilig opnieuw kan worden ingevroren als het nog steeds ijskristallen bevat of als het vlees onder de 4°C is gebleven. Controleer de verpakking goed: zorg ervoor dat de verpakking intact is en geen tekenen van lekkage of beschadiging vertoont. Bij twijfel of vragen, neem dan contact op met onze klantenservice.
Wij werken samen met verzendpartners die bekend zijn met het leveren van levensmiddelen. Ruim 98% van onze leveringen komt daarom op de afgesproken dag aan. Toch blijft dit een indicatie en bestaan er situaties zoals: geen gehoor, overmacht of extreme drukte. Mocht je bestelling vertraagd zijn, dan zal de vervoerder dit via de track & trace code laten weten. Houd deze dus goed in de gaten. Trunkrs bewaart onze bestellingen bij eventuele vertraging van de pakketten in de vriezer.
Is er iets misgegaan en wordt jouw pakket helemaal niet meer geleverd? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Dan gaan we direct onderzoeken waar dit mis is gegaan en kijken we natuurlijk met jou naar een oplossing.
Dit is zeker mogelijk! In het afrekenscherm kun je kiezen voor verzenden of afhalen. Vervolgens kun je in de kalender de afhaaaldatum kiezen. Als je voor afhalen kiest, worden er geen verzendkosten in rekening gebracht.
Je kunt in het afrekenscherm zelf kiezen wanneer je jouw bestelling wilt komen afhalen. De afhaalopties zijn maandag t/m vrijdag tussen 8:00 en 17:00.
Onze afhaallocatie is gevestigd in Veenendaal. De adresgegevens: The Meatlovers, Antennestraat 3, 3903 LZ te Veenendaal.
Helaas is het niet mogelijk om vlees op de locatie zelf te bestellen. Je dient dus van tevoren jouw bestelling via de webshop te plaatsen en betalen. Hier kies je ook voor een afhaaldag naar keuze, op deze dag kun je dan tussen 8:00 en 17:00 jouw bestelling afhalen. Ben je onverhoopt vertraagd? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Wil jij (een deel van) jouw producten na ontvangst invriezen? Geen probleem, uiteraard kun je de producten thuis invriezen voor een later moment. Onze producten worden vriesvers geleverd en kunnen gewoon opnieuw de vriezer in, zonder kwaliteitsverlies. Zelfs als ze (lichtelijk) ontdooid zijn. We raden af om de producten opnieuw in te vriezen nadat ze 5 dagen ontdooid zijn geweest. Zorg dat je het vlees zo snel mogelijk na ontvangst invriest.
Het vlees is in de koelkast minimaal 5 dagen houdbaar, mits het in de originele, gesloten verpakking blijft.
Het vlees is in de vriezer minimaal 1 maand en tot één jaar houdbaar zonder kwaliteitsverlies. Door ons snelle vriesproces blijven smaak, textuur en voedingswaarde behouden.
Is het vlees (lichtelijk) ontdooid? Geen reden voor paniek! Door ons snelle vriesproces, kun je thuis dan het vlees direct opnieuw invriezen zonder kwaliteitsverlies. Het invriezen van vlees na ontvangst is niet nadelig voor de kwaliteit als de bestelling koel is gebleven. Ons vlees wordt gesneden, verpakt en vervolgens met een speciale shockvriezer snel ingevroren tot -40°C. Hierdoor blijft de kwaliteit optimaal behouden, inclusief kleur, smaak, sappen, voedingswaarde en houdbaarheid.
Let wel op: is jouw vlees helemaal ontdooid door bijvoorbeeld een vertraagde levering? Dan raden wij dit niet aan, omdat wij niet weten hoe lang dit dan al ontdooid is.
Als de vacuümverpakking lek is, kun je het vlees het beste meteen overzetten naar een luchtdichte verpakking of stevig afdekken met vershoudfolie. Bewaar het vlees vervolgens in de koelkast en gebruik het binnen 1-2 dagen. Als je het langer wilt bewaren, kun je het vlees ook direct invriezen in een nieuwe, goed afgesloten verpakking om de kwaliteit te behouden.
Het is mogelijk om het vlees eerst te ontdooien, vervolgens te portioneren naar wens, en daarna thuis opnieuw in te vriezen. Hiermee kun je de hoeveelheden aanpassen aan jouw behoeften, terwijl je de kwaliteit en veiligheid van het vlees behoudt. Het is hierbij wel belangrijk om dit direct na ontvangst te doen en de producten na portioneren meteen in te vriezen.
Onze slagers snijden vers de vleesdelen af waarna ze direct vacuüm verpakt worden. Dit onbewerkte vlees onttrekken wij hiermee van zuurstof waardoor bacteriën geen kans hebben. Het vlees reageert hier op door een donkere kleur dat soms grijs of bruin is aan te nemen. Zodra je de vacuümverpakking opent en het vlees laat rusten zorgt de zuurstof er voor dat het vlees weer zijn normale kleur krijgt. Soms kan bij het openen van de vacuümverpakking het vlees tijdelijk een muffe geur hebben, dit noemt men vacuümlucht. Mocht je toch twijfels of vragen hebben over jouw vlees, maak hier dan een foto van en neem contact op met onze klantenservice.
Wij raden aan om het vlees langzaam de laten ontdooien in de koelkast om de smaak en kwaliteit te behouden. Dit kan 12-24 uur duren, afhankelijk van de grootte van het stuk vlees.
Het is niet aan te raden om vlees buiten de koelkast te ontdooien, omdat dit bacteriegroei kan bevorderen. Het is het beste om het vlees in de koelkast te ontdooien.
De bereidingswijze verschilt per product. Op onze website vind je bij elk product de verschillende bereidingswijzen, voor zowel op de BBQ, in de pan of in de oven. Meer inspiratie nodig? Op onze receptenpagina vind je honderden verschillende recepten die je genoeg inspiratie geven om zelf aan de slag te gaan.
Het antwoord op deze vraag verschilt niet alleen per stuk vlees, maar hangt het ook af van persoonlijke voorkeur. Als richtlijn kun je onderstaand aanhouden per vleessoort. Wil je de ideale kerntemperatuur van een specifiek product weten? Dit vind je ook op de productpagina's onderaan bij de bereidingswijzen.
Rundvlees:
Rare: 50-52°C - Medium-rare: 55-58°C - Medium: 60-63°C - Well-done: 70+°C
Lamsvlees:
Rare: 50-55°C - Medium-rare: 55-60°C - Medium: 60-63°C - Well-done: 70+°C
Varkensvlees:
Medium: 60-63°C - Well-done (ribben): 70+°C
Kip en kalkoen:
Well-done: 85+°C
1. Een actie is geldig in de periode aangegeven bij de actie en zolang de voorraad strekt.
2. De consument is zelf verantwoordelijk voor het correct toepassen van de actie. Pas nadat de actie correct is toegepast, is deze van toepassing. Als de consument de actie verkeerd toepast, heeft hij geen recht op de actie.
3. Een actie is niet met terugwerkende kracht toepasbaar op reeds geplaatste bestellingen.
4. Als organisator behouden wij ons het recht om de actie op elk moment te wijzigen of beëindigen.
5. Deelname aan de actie betekent acceptatie van deze algemene actievoorwaarden.
Je kunt onze huidige aanbiedingen en acties onder de categorie 'Aanbiedingen' vinden. Hierin staat een selectie producten en pakketten. Sommige producten hebben een exclusieve dag-, maand- of weekactie, terwijl andere pakketten en producten een altijd lage voordeelprijs hebben.
Lees voordat je het product toevoegt aan je winkelmandje de actievoorwaarden in de productomschrijving altijd goed door. Het kan namelijk zo zijn dat de actie niet i.c.m. andere acties gebruikt kan worden of dat de actie een maximaal aantal per bestelling is toe te passen. Dit wordt altijd vermeld bij het product. Heb je vragen of kom je er niet uit? Neem dan contact op met de klantenservice, dan kijken we graag met je mee!
Retourneren is alleen mogelijk bij producten zonder houdbaarheidsdatum. Levensmiddelen zoals vlees zijn hier dus van uitgesloten. Heb je een non-food product besteld of accessoire besteld? Dan heb je het recht om deze binnen een termijn van 14 dagen te retourneren.
Ons retouradres
Antennestraat 3
3903 LZ Veenendaal
Om een review in te dienen is het vereist en wordt er gemonitord of je een daadwerkelijke klant bent. Iedere review die geplaatst wordt die van een niet bestaande klant afkomt wordt per direct verwijderd ongeacht het cijfer. Om als klant een review te plaatsen dien je van onze service gebruik te maken door middel van een aankoop op onze webshop. Kiyoh ontvangt deze reviews, beoordeeld deze op spam en authenticiteit. Komt deze niet door de screening dan zal deze niet geplaatst worden ongeacht het cijfer. Meer informatie hierover is te vinden op de website van Kiyoh: https://kiyoh.com/informatie-voor-consumenten/
Wanneer je niet tevreden bent is dat natuurlijk ontzettend teleurstellend. We gaan daar graag met je over in gesprek om een oplossing te bieden. Het is aan te raden om foto's te maken van de producten of zending als er iets mis is, zodat we goed met je mee kunnen kijken. Stuur deze opmerkingen en afbeeldingen naar onze klantenservice samen met je ordernummer en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Wij staan als verkoper in voor de kwaliteit voor onze producten. Onze producten moeten namelijk wel beantwoorden aan de redelijke verwachting die je hiervan als klant mag hebben. Mocht er onverhoopt iets mis zijn, dan vernemen wij dat graag en gaan wij gezamenlijk op zoek naar een passende oplossing. Deze ‘wettelijke garantie’ geldt onverminderd eventuele extra aangeboden garanties.
De terugbetaling van producten zonder houdbaarheidsdatum zal zijn via hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie heeft voldaan, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zullen er voor zulke terugbetalingen geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat de goederen teruggestuurd zijn, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Je dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop je besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor eigen rekening.
Ons retouradres
Antennestraat 3
3903 LZ Veenendaal
Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. Let op: uitgesloten van het herroepingsrecht zijn producten die kunnen bederven binnen de bedenktermijn. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, dien je ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. Je kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om jouw mededeling betreffende de uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.
Gevolgen van de herroeping
Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien u slechts een deel van uw bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort.
Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (website sgc). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (website ec europa).
Onze klantenservice is geopend op maandag t/m vrijdag tussen 9:00 en 17:00. Wij helpen je graag verder met al je vragen. Onze klantenservice toppers zijn experts op het gebied van vlees en doen altijd hun best om je zo goed en persoonlijk mogelijk te adviseren.
Je kunt ons mailen via klantenservice@themeatlovers.nl.
Je kunt ons WhatsAppen via +31 6 825 424 95.
De chat is alleen geopend binnen de openingstijden voor de klantenservice. Als deze geopend is vind je het chat icoontje rechts onderaan de website.
Je kunt ons telefonisch bereiken via +31 318 757 930.
Om jullie nog beter te kunnen helpen, kun je vanaf nu ook contact met ons opnemen via WhatsApp! Stuur ons een appje via +31 6 825 424 95.
Van maandag t/m vrijdag tussen 9:00 en 17:00 worden jullie vragen via WhatsApp beantwoord door onze klantenservice toppers Tommy en Mike!
Heb jij vragen of advies nodig? Dan helpen we je graag telefonisch! Wij zijn van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00 telefonisch bereikbaar via +31 318 757 930.
Stuur een mailtje naar klantenservice@themeatlovers.nl met zoveel mogelijk informatie over jouw vraag. Wij streven ernaar om jouw mail binnen één werkdag te beantwoorden.
Heb jij een snelle vraag of heb jij advies nodig? Contact ons dan via WhatsApp via +31 6 825 424 95. We beantwoorden alle berichten op maandag t/m vrijdag tussen 9:00 en 17:00.
Vanaf 100 euro betaal je geen verzendkosten! Je kiest je eigen leverdag bij het afrekenen. Op de dag van of voor levering ontvang je per mail een Track & Trace link om je bestelling te volgen.
Klik hier voor meer informatie over het ontvangen van bestellingen van The Meatlovers.
Leveringspoging niet gelukt? Dan gaat jouw bestelling in de vriezer en doen wij een poging tot nalevering. Neem contact op met onze klantenservice indien je hier vragen over hebt.
Al onze producten worden vriesvers geleverd, tenzij anders aangegeven. Bij het afrekenen kun je kiezen voor dag- of avondlevering en de gewenste leverdatum.
In beide gevallen wordt je bestelling op de juiste temperatuur bezorgd en kun je deze in de koelkast of in de vriezer bewaren.
Sommige producten komen mogelijk (deels) bevroren, vers of ontdooid binnen. In elk van deze situaties kun je de producten zonder kwaliteitsverlies opnieuw invriezen, omdat ze altijd bij een gecontroleerde temperatuur in een gesloten verpakking zijn bewaard.
Heb je twijfels over dat jouw bestelling onder de juiste temperatuur is aangekomen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Als de zending onverhoopt vertraging oploopt, wordt deze bij onze vervoerder in de vriezer opgeslagen. Zo blijven de producten beschermd en worden ze op de eerstvolgende leverdag opnieuw bij je afgeleverd.
Houdbaarheid van onze producten:
Minimaal 5 dagen gekoeld bij max 7 °C
365 dagen (minimaal 1 maand) bevroren bij -18 °C
Bekijk de exacte houdbaarheid op de individuele producten pagina's en op het product etiket.
Wij streven er naar op zo perfect mogelijk op het juiste gewicht te snijden. In een enkel geval zijn kleine afwijkingen naar zowel boven als onder mogelijk.