Klantenservice

Heb je een vraag over The Meatlovers of heb je een suggestie? Neem dan contact op via klantenservice@themeatlovers.nl of bel ons op +31 (0)318 757 930. We helpen je graag verder!

Misschien is je vraag eerder gesteld

Hoe lang kan ik mijn bestelling bewaren?

Op al onze producten zit een label met de houdbaarheidsdatum. In de koelkast kun je al onze vriesvers producten minimaal 5 dagen bewaren. De datum vind je op het productetiket. Onze vriesvers producten kun je ook invriezen zonder kwaliteitsverlies. In de vriezer zijn onze producten tot 1 jaar houdbaar, tenzij anders aangegeven op het productetiket.

Hoe pas ik een waardebon toe?

Een waardebon of kortingscode kan in de winkelwagen worden toegepast. Onder de producten in jouw winkelwagen zal een balk zichtbaar worden, waarin de code toegepast kan worden.

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

Jouw bestelling wordt in Nederland en België geleverd door Trunkrs tussen 17:00 en 22:00 op de door jou geselecteerde dag. De verzenddozen bevatten een herbruikbare isolatiezak en verschillende herbruikbare koelelementen die de producten beschermen en er voor zorgen dat jouw bestelling op de juiste temperatuur vervoerd wordt. Onze producten worden vriesvers en gekoeld geleverd, tenzij anders aangegeven bij het product. Dit houdt in dat je de producten zowel in de koelkast kunt bewaren, als in de vriezer.

Hoe zijn de producten verpakt?

Vrijwel al het vlees is per bestelhoeveelheid in een sterk vacuum verpakt. Burgers zijn verpakt onder een beschermende atmosfeer. De producten worden verzonden in een kartonnen doos met een isolatiezak en koelelementen. Dit is uitvoerig getest door ons team en zorgt ervoor dat jouw producten altijd goed gekoeld aankomen.

Kan ik de producten invriezen?

Ben je toch niet van plan om de producten voor de houdbaarheidsdatum te bereiden? Geen probleem, uiteraard kun je de producten thuis invriezen voor een later moment. Onze producten worden vriesvers geleverd en kunnen gewoon opnieuw de vriezer in, zonder kwaliteitsverlies. Zelfs als ze (lichtelijk) ontdooid zijn. Zolang de bestelling koel is gebleven (in onze verzenddoos met isolatie en koelelementen) is dit geen probleem en niet nadelig voor de kwaliteit.

Waar bezorgen jullie?

Er zijn in Nederland en België 5 levermomenten: maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag tussen 17:00 en 22:00 uur. De gekozen leverdag is indicatief, om deze zo goed mogelijk te garanderen dient er uiterlijk de dag voor levering vóór 23:59 besteld te worden. Op de leverdag rond 14:00 ontvang je per email een Track & Trace code. Zodra de bezorger onderweg is, zal hier een specifieker tijdsvak zichtbaar zijn.

Waar komt jullie vlees vandaan?

Onze gepassioneerde slagers selecteren voor The Meatlovers uitsluitend vlees met de hoogste kwaliteit uit alle windstreken. Vleesrassen met een ongekende smaak en textuur. The Meatlovers kent zijn leveranciers goed, en werkt samen onder toezicht van de strenge Europese regelgeving, eisen en controles. Het vlees komt uit 12 verschillende landen. Bij de producten wordt aangegeven wat de herkomst van het specifieke deel is.

Waar leveren jullie?

Bestellingen kunnen geleverd worden in Nederland (uitgezonderd van waddeneilanden) en België (Vlaanderen inclusief Brussel).

Wat als ik toch niet thuis ben?

Rond 14:00 op de dag van levering wordt de track&trace verstuurd. Hierin zal de verwachte aankomsttijd worden weergeven. Wanneer je toch niet thuis blijkt is het mogelijk om via de track& trace een alternatief adres aan te geven. Let op, dit kan helaas niet altijd en slechts binnen een beperkte straal. Ook is het mogelijk om aan te geven dat het pakket bij de buren bezorgd mag worden. Zeker weten dat dit goed gaat? Neem dan even contact op met de vervoerder Trunkrs.

Wat kost de bezorging?

Vanaf 100 euro betaal je geen verzendkosten. Tot 75 euro betaal je €9,99 euro verzendkosten in Nederland en €9,99 in België.

Neem contact met ons op!

Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op via klantenservice@themeatlovers.nl of bel ons op +31 (0)318 757 930.  Onze klantenservice is telefonisch geopend van maandag t/m vrijdag 09:00 tot 17:00. We helpen je graag verder.

Actievoorwaarden

1. Een actie is geldig in de periode aangegeven bij de actie en zolang de voorraad strekt.

2. De consument is zelf verantwoordelijk voor het correct toepassen van de actie. Pas nadat de actie correct is toegepast, is deze van toepassing. Als de consument de actie verkeerd toepast, heeft hij geen recht op de actie.

3. Een actie is niet met terugwerkende kracht toepasbaar op reeds geplaatste bestellingen.

4. Als organisator behouden wij ons het recht om de actie op elk moment te wijzigen of beëindigen.

5. Deelname aan de actie betekent acceptatie van deze algemene actievoorwaarden.

Garantie

Wij staan als verkoper in voor de kwaliteit voor onze producten. Onze producten moeten namelijk wel beantwoorden aan de redelijke verwachting die je hiervan als klant mag hebben. Mocht er onverhoopt iets mis zijn, dan vernemen wij dat graag en gaan wij gezamenlijk op zoek naar een passende oplossing. Deze ‘wettelijke garantie’ geldt onverminderd eventuele extra aangeboden garanties. 

Klachten

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen per mail: klantenservice@themeatlovers.nl of per telefoon:+310318757930. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (Ec europa consumer odr).

Kiyoh Review

Om een review in te dienen is het vereist en wordt er gemonitord of u een daadwerkelijke klant bent. Iedere review die geplaatst wordt die van een niet bestaande klant afkomt wordt per direct verwijderd ongeacht het cijfer. Om als klant een review te plaatsen dient u van onze service gebruik te maken doormiddel van een aankoop op onze webshop. Kiyoh ontvangt deze reviews, beoordeeld deze op spam en authenticiteit. Komt deze niet door de screening dan zal deze niet geplaatst worden ongeacht het cijfer. Meer informatie hierover is te vinden op de website van Kiyoh: https://kiyoh.com/informatie-voor-consumenten/

Bestelling wijzigen of annuleren

Wilt u uw bestelling wijzigen of annuleren? Dit is mogelijk tot 17:00 op de werkdag vóór levering. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Uiteraard kunt u ook contact met ons opnemen als de bestelling niet voldoet aan de te verwachte kwaliteit of er anderszins iets mis is. Wij zullen dan samen met u naar een gepaste oplossing zoeken.

Herroepingsrecht

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. Uitgesloten van het herroepingsrecht zijn producten die kunnen bederven binnen de bedenktermijn. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Gevolgen van de herroeping
Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien u slechts een deel van uw bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort.

Terugbetaling
De terugbetaling van producten zonder houdbaarheidsdatum zal zijn via hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening.

Ons retouradres
Antennestraat 3
3903 LZ Veenendaal

U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt

Heb je vragen over het bestelproces en leveringen? Neem dan met ons op via klantenservice@themeatlovers.nl.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (website sgc). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (website ec europa).